B2B Comarch

Comarchb2b.jpg

Czym jest Comarch?

Comarch jest nowoczesną platformą, dzięki której możliwa jest zdalna i częściowo zautomatyzowana obsługa sprzedaży w modelu B2B (z ang. Business-to-Business). Ponieważ platforma ta jest zintegrowana z systemami: Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, dane są bezpośrednio importowane z systemu ERP.

Dzięki rozwiązaniom opracowanym w ramach Comarch B2B sprzedawca uzyskuje dostęp do licznych funkcjonalności usprawniających współpracę, a kontrahenci – natychmiastowy dostęp do aktualnej, dopasowanej do ich potrzeb oferty.

Comarch B2B – najważniejsze funkcjonalności

Niewątpliwym atutem platformy jest jej nowocześnie wyglądający interfejs, który buduje w oczach klientów profesjonalny wizerunek sprzedawcy. Co więcej, możliwe jest personalizowanie wyglądu platformy w zależności od potrzeb sprzedawcy (np. Takich czynników, jak: profil działalności czy grupa docelowa klientów) oraz tworzenie własnych, przejrzystych drzewek produktowych.

Comarch B2B zapewnia w trybie 24h na dobę klientom wgląd do wszystkich faktur oraz innych dokumentów, takich jak: zamówienia, płatności itd. – tego typu udogodnienia budują zaufanie odbiorcy do sprzedawcy. Co więcej, sprzedawca nie musi już martwić się o przeterminowane płatności, ponieważ system automatycznie przypomni nabywcom o zbliżających się terminach płatności nieuregulowanych faktur.

Korzystanie z platformy Comarch B2B umożliwia sprzedawcy spersonalizowanie zestawu informacji, które powinny być wysyłane kontrahentom. W zależności od indywidualnych potrzeb, mogą być to informacje dotyczące nowych produktów i promocji, informacje o dostawie, instrukcje obsługi, regulaminy itd. Wybór jest bardzo szeroki, lecz najważniejsze, by kontakt był spersonalizowany i dostosowany do danego kontrahenta, co wydatnie ułatwi przyszłą współpracę.

Platforma, oprócz języka polskiego, jest dostępna także w takich popularnych na całym świecie językach, jak: angielski, francuski, niemiecki. Funkcjonalność ta pozwala na ekspansję na rynki zagraniczne i zdobywanie nowych klientów nie tylko na terenie Polski.

XSale, czyli platforma wspomagająca działanie Comarch B2B

B2B xSale ma za zadanie wsparcie obowiązków wykonywanych przez dział handlowy przedsiębiorstwa i umożliwia automatyzację zamawiania produktów przez klientów. Ponadto, zapewnia dostęp do oferty firmowej przez całą dobę, z każdego miejsca na ziemi. Jest to możliwe, ponieważ platforma xSale jest zintegrowana z Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL, co pozwala na swobodną wymianę danych między tymi platformami (mogą być to np. Informacje o kontrahentach czy stanach magazynowych).

Dodaj komentarz

scroll to top