Statystyki na LinkedIn

LinkedIn.jpg

Linkedin uznawany jest za jedno z nowoczesnych rozwiązań, które powstały w odpowiedzi na pojawiający się na rynku pracy popyt na tego typu serwisy. Aktualnie przy zastosowaniu tej platformy większość czynności związanych z rekrutacją odbywa się w sposób zdalny. Jak więc łatwo zaobserwować, wykorzystywana jest platforma do kontaktów pracodawca-pracownik, a także znacznego poszerzania aktualnej wiedzy użytkowników. Statystyki na Linkedin skupiają w sobie wszystkie niezbędne i różnorodne informacje, dzięki którym różnego rodzaju analizy stanją się znacznie prostsze.

Statystyki na Linkedin – po co analizować dotychczasowe wyniki?

Linkedin jest platformą, która w ostatnich latach znacznie zmieniła sposób postrzegania relacji między potencjalnymi pracodawcami a pracownikami. To rozwiązanie znacznie zrewolucjonizowało dotychczasowy rynek pracy, a także w trudnych czasach pozwoliło na jego niemal całkowite przeniesienie do Internetu. Nie bez znaczenia jest również fakt, że coraz to więcej agencji marketingu w sieci, wykorzystuje ją w planowaniu oraz przeprowadzaniu kampanii reklamowych. Jednak podstawą do oceny aktualnie osiąganych celów są statystyki na Linkedin, które stanowią idealne źródło do prowadzenia szczegółowych analiz oraz jednoręki bandyta za darmo.

Przygotowanie kampanii reklamowej, planowanie działań marketingowych i realizacja strategii na LinkedIn powinny być elastyczne. Nie można zapominać, że istotna jest stała kontrola wyników, monitorowanie statystyk oraz korygowanie błędów. Statystyki reklamowe to jedno, ale można także obserwować ilość osób odwiedzających, ich dane oraz ruch na stronie firmowej. Jest to niezbędne dla tworzenia grupy docelowej, a także do optymalizowania działań.

Można obserwować, co najbardziej angażuje kontakty i w przyszłości nastawiać się na ten typ aktywności. Wszystkiego typu działania promocyjne muszą być powiązane z ich stałym monitoringiem. Rynek wciąż się zmienia, ludzie mają odmienne oczekiwania, a początkowe założenia nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Trzeba być przygotowanym na wprowadzanie zmian, oraz na dopasowywanie się do oczekiwań swoich odbiorców.

Statystyki na Linkedin to obecnie jedno z najkorzystniejszych rozwiązań. Każda podejmowana kampania wymaga często wprowadzania niewielkich zmian, które mogą znacznie zwiększyć możliwe do osiągnięcia cele. Niezależnie od charakteru prowadzonej działalności rynek pozostaje w ciągłym ruchu, a sukces mogą osiągnąć jedynie te przedsiębiorstwa, które dopasują się do każdej zmiany.

Statystyki na Linkedin, czyli jak dobrać odpowiednie narzędzia

Oczywiście statystyki na Linkedin to ogromne ułatwienie, dzięki któremu można analizować aktualnie pojawiające się na portalu zmiany oraz ich skutki dla konkretnego przedsiębiorstwa. LinkedIn daje użytkownikom ogrom możliwości. Można za jego pośrednictwem zwiększyć ruch na stronie firmowej, zachęcić nowych odbiorców do klikania w linki i generowanie dodatkowej aktywności. Analityka odwiedzających konto firmowe jest pomocna w poznaniu skuteczności prowadzonych działań. Szczegółowe narzędzia, które otrzymuje się od Linkedin, są przystosowane do badania typu osób odwiedzających, ich przekroju demograficznego oraz pozycji.

Narzędzie Visitor Analytics jest dostępne z poziomu panelu administracyjnego. Jest to bardzo przydatne narzędzie, które w ciekawy i obrazowy sposób pokazuje aktywność użytkownika w okresie np. ostatnich 30 dni. Precyzyjne analizy i raporty szybko ukazują, gdzie jest największy ruch oraz z jakich kont pochodzi. Za pośrednictwem Visitor Analytics można zobaczyć jakie stanowiska zajmują odwiedzający, w jakim są wieku, skąd pochodzą oraz jaki mają staż pracy.

Takie wyniki są przydatne podczas tworzenia grupy docelowej i badania skąd pochodzi największe zainteresowanie daną marką. Aktywność oraz zaangażowanie użytkowników jest ważnym wyznacznikiem zainteresowania daną marką. Znajomość statystyk odwiedzin może znacznie wpływać na wzrost konwersji i interakcji. Można znacznie lepiej dobierać komunikaty, precyzyjniej personalizować treści oraz targetować reklamy tak, aby trafiały na właściwe tory. Wszystko to jest przydatne nie tylko pod względem marketingowym, ale także pozwala na znaczne oszczędności oraz lepszą czytelność i rozpoznawalność strony. Oczywiście zaawansowane analizy odwiedzin są dostępne w koncie Premium, które to posiada znacznie więcej ciekawych opcji.

Statystyki na Linkedin to jedna z najważniejszych kwestii, na które uwagę powinny zwrócić osoby opracowujące i prowadzące kampanię reklamową w Internecie. W tym celu niezbędne jest dopasowanie odpowiednich narzędzi, które w kilka sekund wyfiltrują interesujące nas informację.

Dodaj komentarz

scroll to top