Zalety reklamy wielkoformatowej

znajdz-reklame-02.jpg

Reklama wielkoformatowa to sięgający olbrzymich rozmiarów wydruk umieszczony w często uczęszczanych punktach miasta na budynkach lub elewacjach, a także jako wolnostojący nośnik przy ruchliwych autostradach. Nie daj się zwieźć stereotypom, które mówią, że reklama wielkoformatowa jest zarezerwowana wyłącznie dla znanych i dużych marek. Jeżeli masz do zaoferowania wyjątkowy produkt, wartościową usługę lub wiesz, że Twoja firma prężnie się rozwija i wnosi wiele pozytywnej wartości w życie potencjalnych Klientów, nie bój się zainwestować w reklamę dużego formatu!

Co daje reklama wielkoformatowa?

Reklama wielkoformatowa https://www.znajdzreklame.pl/reklama-wielkoformatowa jest rodzajem reklamy outdoorowej, stacjonarnej. Dzięki swoim pokaźnym rozmiarom dociera do szerokiego grona odbiorców, a jej format sprawia, że każdy zatrzymuje na niej wzrok czy to jadąc autobusem, czy stojąc w korku, czy przechodząc drugą stronę ulicy. Musisz wiedzieć, że:

  • Reklama wielkoformatowa dociera do szerokiego grona odbiorców, a długa kampania marketingowa potęguje efekt w głowach odbiorców
  • Stała reklama umieszczona na elewacjach budynków lub wolnostojących nośnikach jest dobrze widoczna z bliska i daleka, dlatego zwiększa szanse na skuteczny przekaz
  • Gabaryty reklamy wielkoformatowej zwracają na siebie uwagę, a tego nośnika reklamy nie wyłączymy jak Internetu lub telewizji, nie zgubi się też w natłoku innych reklam

Dodatkowym atutem reklam wielkoformatowych jest możliwość ich oświetlenia, co daje jeszcze bardziej niepowtarzalny efekt nocą i jeszcze bardziej skupia uwagę aktywnych konsumentów.

Angażujące treści przepisem na sukces

Żeby reklama działała, musi zwracać na siebie uwagę. Nie wystarczy wydrukować obrazu z banku zdjęć i zaprosić Klientów do sklepu pod wskazanym adresem. Jeżeli reklama będzie odpowiednio angażująca, konsumenci sami znajdą Cię stacjonarnie lub online. Pamiętaj o tym aby:

  • Targetować swoją publiczność. Wykorzystaj doświadczenie z poprzednich kampanii reklamowych. Zastanów się, co przyciągało uwagę, co odpychało, jaki jest feedback od Twoich Klientów. Jeżeli poznasz potrzeby swoich odbiorców, łatwiej będzie stworzyć wydruk, który uderzy w ich gusta.
  • Nie bać się kreatywności. Wyróżniaj się na tle swojej konkurencji. Twórz nieszablonowe treści, baw się słowem, przyciągaj wzrok grafiką.
  • Być konkretnym i rzeczowym. Im mniej treści na Twoim wydruku, tym większa szansa na jej zapamiętanie. Wykorzystaj emocjonalną strategię marketingu – wpływaj konkretnym zdaniem lub słowem na emocje i potrzeby potencjalnego konsumenta.

Reklamy wielkoformatowe to wciąż bardzo skuteczny sposób na reklamę zarówno ogólnopolską jak i lokalną. Skorzystaj z usług Znajdzreklame.pl, wybierz odpowiedni nośnik, miejsce, projekt i daj się poznać swojej publiczności.

Dodaj komentarz

scroll to top